Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Kaşlarınız Yerinde Dursun-The Body Shop Brow and Lash Gel

29 Ağustos 2013 Perşembe

Kaşlarınız Yerinde Dursun-The Body Shop Brow and Lash Gel

Düşük kaşlar yüzün bütün ifadesini değiştirir. O gün hiç makyaj yapmayacak olsam bile bu yüzden mutlaka şeffaf kaş jelimi sürerim. Body Shop'unki benim ilk kaş jelimdi. Sonra 2 farklı markadan denesem de bunun kadar memnun kalamadım.
Bunun sebebi ise kaşları yapıştırıp çok ıslak bir görüntü vermeleriydi. Bu tam kararında. Çok sık ve gür kaşlarım olduğundan benim için bu jel makyajın gizli kahramanlarından biri. 

10 ml'lik bir ürün uzun süre gidiyor.

 Ancak makyajın son adımında uygulandığından kaşın üstüne yapışan pudra kalıntılarını da aldığı için bir süre sonra jelin rengi şeffaftan açık kahverengiye dönüyor. Bu yüzden birkaç aydan sonra değiştirmesi daha doğru olacaktır. Ben şuan bunu sürmeden dışarı çıktığım birgün düşünemiyorum. Body Shop mağazalarında 31 liraya bulabilirsiniz.
Sizin kullandığınız kaş ürünleri hangileri? 

1 yorum :

  1. Hiç bir zaman gür ve gösterişli kaşlara sahip olamadım. Her zaman istediği şeyler arasındadır. Bu ürün hayalime kavuşmamı sağlayabilir mi acaba?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...