Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Mac Pro Longwear Concealer/Kapatıcı

23 Eylül 2013 Pazartesi

Mac Pro Longwear Concealer/Kapatıcı

Nihayet kapatıcı arayışımda sona gelmiş bulunuyorum. Çünkü 1 hafta önce kadar mac prolongwear concealer'la tanıştım. Bayadır gözüm bundaydı ama elimdekiler azalsın bari bir tanesi bitsin diye bekliyordum ama dayanamadım. Mağazada göz altlarımda denettirince dayanamayıp hemen aldım.
Mac studio finish concealer'ı geçecek olursak(o göz altında değil yüzde kullanılmaya daha müsait çok kalın) şuana kadar kullandığım en kapatıcı concealer. Birçok yabancı blogger'ın kapatıcılığından dolayı bunu fondöten olarak da kullandığını görmüştüm.





Aşırı kalıcı sabitlenip(adeta yapışıp) bütün gün orda kalıyor. Göz altlarımı nemlendirip uyguladıktan sonra da herhangi bir kuruma problemi yaşamadım. 
Benim rengim nw20 ve yüzümün geri kalanıyla çok güzel uyum sağladı.  Pompası da yavaş basılırsa o kadar sorun yaratmıyor. Çoğu kişi pompasına basıldığında 2 3 kullanımlık gelmesinden şikayetçi çünkü. 
Kısacası elimdeki concealerlar'ı bitirirsem sadece bununla devam etmeyi düşünüyorum. Arada tabiki kaçamaklar yapabilirim ama şuana kadar kullandıklarım içinde beni en çok tatmin edeni.

1 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...