Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Collection 2000 Lasting Perfection Concealer/Kapatıcı

11 Ekim 2013 Cuma

Collection 2000 Lasting Perfection Concealer/Kapatıcı

Herkese merhaba! Bugünkü yazımın konuğu ülkemizde malesef bulunmayan bir drugstore markası olan collection 2000'ın lasting perfection concealer'ı hakkında olacak. Revlon'u, illamasqua'yı, wet n wil'ı,sleek'i,lime crime'ı neden buraya getirmeyip bizi sadece maybelline ve loreal'le sınırlandırdıklarını asla anlamasam da belki bir gün bir umut gelirler diye bekliyorum. Bekliyorum çünkü bu ürünler uygun fiyatlı olmasına rağmen performansları çok iyi. Bu concealer da aynen öyle. Bunu bana arkadaşım İngiltere'den getirmişti ve şimdi boots'dan fiyatına baktım ve sadece £3.99! Neden bu kadar sevdiğime gelecek olursak yapısının neredeyse tıpatıp mac pro longwear concealer'la aynı olması. 






Göz altlarını kurutmadan öyle bir kapatıyor ki 4 saat uyumuş olsam bile çok canlı gözüküyorum. Tek sıkıntısı kalitesiz ambalajı, yazıları silinmeye başladı çoktan.  Bendeki rengi 02 light, göz altlarınızda nw kullanmayı seviyorsanız ve açık tenliyseniz size de çok uygun olacaktır. 



Tenimle çok güzel uyum sağladı kapatırken hafif aydınlattı da. Üstünde 16 saat kalici yazsa da o kadar süre yüzümde tutmadım ama kullandığım zamanlarda beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı. Bu fiyata böyle harika bir kapatıcı daha bulamazsınız. Eğer ulaşma imkanınız varsa alın hatta mutlaka stoğunu da yapın. Tamamen arkasındayım. Sevgiler :) 

1 yorum :

  1. Merhaba :) ben bu ürünü çok beğendim ve almak istiyorum . Nasıl temin edebilirim acaba bildiğiniz bir site yada hesap var mı ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...