Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Lip Kit Bubbly || Dolgunlaştırıcı Likit Mat Ruj

16 Mart 2016 Çarşamba

Lip Kit Bubbly || Dolgunlaştırıcı Likit Mat Ruj

Herkese kısa bir aranın ardından merhaba,

Likit mat ruj trendi popülerliğini arttırarak devam ederken ben de yeni çıkan ürünlere kayıtsız kalamıyorum. Yerli, yabancı çoğu marka artık bu tarz rujlar çıkarmaya başladı. Lip Kit Bubbly de bunlardan biri.




Markanın şu an için 3 rengi bulunuyor; Candy, Soft ve Chocolate olmak üzere. Candy çok tatlı bir pembe, Soft son zamanların trendi olan kahverengi, Chocolote ise çok koyu bir kahverengi. Benim en sevdiklerim ise Candy ve Soft oldu. Rujlar çabuk matlaşıyor ve kalıcılıklarını da beğendim.




Rujların aynı zamanda dolgunlaştırma etkisi de var. Dudağınıza ilk sürdüğünüzde bir karıncalanma hissediyorsunuz ve bu his kısa bir süre sonra geçiyor. Dolgunlaştırıyor mu derseniz evet dolgunlaştırıyor ama öyle çok büyük bir fark da yarattığını söyleyemem bu açıdan. Yani sanki dudağınıza dolgu yaptırmışsınız gibi bir görüntü yaratmıyor.


Rujların swatchları ise bu şekilde; Soldan sağa; Candy, Soft ve Chocolate



Yeni çıkan likit mat rujlara hayır diyemiyorsanız Lip Kit Bubbly rujlara da bakmanızı öneririm. Ürünleri incelemek ve sipariş vermek isterseniz http://lipkitofficial.com/ 'ı ziyaret edebilirsiniz.





15 yorum :

  1. soft rengi çok güzel duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, instagram hesabımda dudağımda duruşunu da paylaştım :)

      Sil
  2. fiyatları nedir canım ?

    YanıtlaSil
  3. Almanyadan siparis aliyormusunuz?

    YanıtlaSil
  4. No 2 den iki adet. No 1 den 1 adet sipariş etmek istiyorum ama sitede 3 adet sipariş tıklayınca her renkten birer adet çıkıyor ve seçim yapamıyorum Nasıl yapıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram hesaplari lipbubbly orada telefon numaralari yaziyor ordan ulasip sorabilirsinuz

      Sil
  5. MERHABALAR ECE HANIM. BENDE ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM BU RUJLARDAN ANCAK KAFAMA TAKILAN BİRŞEY VAR. BİR KULLANICI OLARAK SİZE SORMAK İSTEDİM. RUJLAR BELLİ BİR SAATTEN SONRA KURUYUP ÇATLAK ÇATLAK DURUYORMU DUDAKTA. BEN DAHA ÖNCE LOREALİN BUNA BENZER Bİ RUJUNU ALMIŞTIM HEM ÇATLAK ÇATLAK DURUYOR HEMDE DUDAĞIN İÇ KISMI BELLİ BİR SAATTEN SONRA AZALIYOR SADECE DIŞ KISMINDA RUJ KALIYOR. BUNDADA BÖYLE BİR SORUN VARMI VARMI ACABA.

    YanıtlaSil
  6. almanya siparis oluyormu ?

    YanıtlaSil
  7. Anlatıldığı gibi değil.3 tane aldım ama çok pişmanım.olumsuz yorumları siliyorlar ve intgrmdan engelliyorlar.insanların hakkına giriyorlar.

    YanıtlaSil
  8. Anlatıldığı gibi değil.3 tane aldım ama çok pişmanım.olumsuz yorumları siliyorlar ve intgrmdan engelliyorlar.insanların hakkına giriyorlar.

    YanıtlaSil
  9. Yalan aldım elimde patladı sakın almayın firma ürünün srkadında durmuyor pazardaki 5 liralık Rujlardan farksız

    YanıtlaSil
  10. Sakın almayın arkadaşlar.İnanın pazardan alınan bir ruj kalitesinde.İade etmek istediğinizde çözüm sunan olmuyor.Ruju sürdüğünüz anda biri ağzınıza tokat atmış gibi bir kızarıklık..Ya da şöyle anlatayım.Sanki bıyığınıza ağda yaptırmış gibi..Kıpkırmızı..Cildiniz alerjiktir diyorlar.İşin içinden böyle sıyrılıyorlar.Ruj sürdükten sonra dudakları kurutuyor.Pastel boyayı sürseniz ancak bu kadar olur.Ha ille buna rağmen almak istiyorum diyen varsa göndereyim��������

    YanıtlaSil
  11. Almayın kimse almasın.İğrenç bir ruj.Pastel boya gibi..

    YanıtlaSil
  12. pazardaki ruj bile daha güzeldir içinde ne madde varsa yanma yapıyor sürer sürmez

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...