Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Refectocil Kaş ve Kirpik Boyası Deneyimim || Koyu Kahve

29 Mayıs 2017 Pazartesi

Refectocil Kaş ve Kirpik Boyası Deneyimim || Koyu Kahve

Herkese uzun bir aranın ardından merhaba!

Bugün biraz kaş konusuna değinmek istiyorum. Yaklaşık 3 yıl önce incecik olan kaşlarımı büyük bir çabayla doğal haline yakın bir duruma getirmeyi başardım. Kaçırdıysanız buraya tıklayarak o deneyimimi okuyabilirsiniz :)



Fakat ne kadar uğraşsam da aradaki boşlukları doldurmayı başaramadım. Bu yüzden özellikle son 2 yıldır kaş kalemleri ve kaş jelleri kurtarıcım oldu. Çok kısa bir iş için dışarı çıkacak olsam bile kaşlarımı doldurmadan dışarı çıkmıyordum.


Geçtiğimiz haftalarda Refectocil kaş ve kirpik boyasını edindim çünkü özellikle yabancı kaynaklarda daha önce gördüğüm ve merak ettiğim bir boyaydı.


Ürünü alırken oksidanını da birlikte alıyorsunuz. Boya karışımını ikisinden de eşit miktarda kullanarak hazırladığınızda ideal oluyor.



Ben kaşlarım için koyu kahve rengini tercih ettim. Bu konuyu baya araştırdım çünkü çoğu kişi kaşlarının beklediğinden daha koyu olduğunu belirtmişti. Renk tamamen boyayı kaşlarınızda ne kadar tuttuğunuz ile alakalı. Benim kaşlarım zaten kalın olduğu için ben 1 dakika beklettim ve istediğim doğal sonuca ulaştım. Eğer sonuç sizi tatmin etmediyse bir kez daha boyayabilirsiniz kaşlara bir zararı yok.

Ürünü kaşlarıma kesik uçlu bir eyeliner fırçası ile uyguladım. Öncesi/ sonrası fotoğrafları ise şu şekilde;




Kaşlarım şuan sanki hiçbir şey yapmadığım halde doldurmuşum gibi gözüküyor. Her gün kaşlarımı doldurmak kısa bir süremi alıyordu fakat artık bunu düşünmek zorunda kalmamak için düzenli olarak Refectocil ile boyayacağım :)

Refectocil ürünlerini markanın Türkiye distribütörü olan sachane.com'dan alabilirsiniz!

Instagram hesabımda 1 kişiye dilediği renkte Refectocil kaş ve kirpik boyasını hediye ettiğim çekiliş için de burayı tıklayabilirsiniz.

Görüşmek üzere!

9 yorum :

  1. Ya çok başarılı olmuş Ece, hiç fark edilmiyor doldurduğun, ellerine sağlık! Şimdilik microblading var kaşlarımda, ben çözümü böyle buldum; ama bu boya da aklımda olsun! Peki bir sorum olacak, kalıcılığı kaç gün?Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! :) Henüz boyayalı birkaç gün oldu mutlaka güncellerim.

      Sil
  2. Ben de bu tarz bir ürünü kirpiklerim için uygulamayı düşünüyorum ama hep bir tedirginlik oluyor. Bilgilendirici yazınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirpikler için denemedim ama aratırsan birçok deneyim yazısı var bununla da ilgili. Sevgiler

      Sil
  3. http://seymaasbeautydiary.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Kaşların tam da istediğim gibi görünüyor. Benim kaşlarım hem seyrek hem de ince. Sanırım gidip dövme yaptıracağım.

    YanıtlaSil
  5. https://bakimlikimyaci.blogspot.com.tr/?m=1
    Kızlar yeni blogum hepinizi bekliyorum 😍😘

    YanıtlaSil
  6. www.naturalite.com.tr süper ciciler bunlar ben bayıldım kızlar ��������

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...